Zo werkt retourneren

Niet het kabeltje wat je zocht? Geen punt. Als je het wilt retourneren dan kan dat binnen 14 dagen. 

Bij Kabelspecialisten heb je een wettelijke bedenktijd van veertien dagen. Je bedenktijd begint op de dag nadat je het product hebt gekregen. Wil je iets retourneren? Dat kan binnen deze veertien dagen bedenktijd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, inclusief de daaraan verbonden portokosten. Als het artikel onbeschadigd en compleet (en indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking door ons wordt ontvangen, krijg je het volledige aankoopbedrag terug op je rekening. 

Hoe werkt het?

Als je een product wilt retourneren, volg dan (indien redelijkerwijs mogelijk) onderstaande stappen. Dan ben je verzekerd van een snelle afhandeling. Je kunt het artikel ook terugbrengen of opsturen naar onze vestiging in Den Ham.

  1. Vul het retourformulier onder aan de pagina zo volledig mogelijk in en klik op verstuur. Je ontvangt dan in uw mailbox het ingevulde formulier.
  2. Print dit formulier uit.
  3. Verpak het artikel goed en veilig. 
  4. Voeg het door jou uitgeprinte retourformulier en een kopie van je aankoopfactuur bij. 
  5. Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar:

Kabelspecialisten
Afdeling Retournen
Kroezenhoek 8
7683 PM Den Ham
Nederland

Hoe gaat het retourproces verder?

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging via e-mail.
Als je het artikel wilt ruilen dan sturen wij indien voorradig het gewenste ruilartikel. Of we storten het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten zo spoedig mogelijk terug. De terugbetaling gebeurt uiterlijk binnen veertien dagen na herroeping. Bij het terug betalen hanteren we hetzelfde betaalmiddel als waar je mee betaald heeft. Wettelijk mogen wij wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen.

Welke artikelen kan ik niet retourneren?

Op alle producten geldt dat niet meer met een artikel gedaan mag worden dan noodzakelijk om het product te beoordelen op geschiktheid.
Daarnaast kunnen niet alle producten worden geretourneerd. Het gaat dan om de volgende producten:

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • Producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
  • Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  • Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement);

Wilt u meer weten? In artikel 6 van onze algemene voorwaarden leest u alles over het herroepingsrecht.
Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Onze medewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

 

Klantgegevens

Gegevens van artikelen die u wilt retourneren

Reden voor retour

Toelichting reden retour

* Verplichte velden

 

 

Trusted shops  Ideal  MasterCard   American Express   Paypal  VISA  V-pay   Afterpay