Reparatie en garantie

Wij helpen je graag

Gaat het om een artikel dat kapot bezorgd is of is je artikel binnen 14 dagen defect? Volg dan onderstaande stappen:

  1. Vul onderstaand reparatieformulier zo volledig mogelijk in en klik op verstuur. Je ontvangt dan het door jou ingevulde formulier in je mailbox.
  2. Print dit formulier uit.
  3. Verpak het defecte artikel goed en veilig.
  4. Voeg het uitgeprinte reparatieformulier en een kopie van de aankoopfactuur bij. 
  5. Bied het defecte artikel ter reparatie aan bij de balie in één van onze vestigingen of stuur het voldoende gefrankeerd naar:

Kabelspecialisten
Afdeling Retouren
Kroezenhoek 8
7683 PM Den Ham
Nederland

Zodra wij het product hebben ontvangen, sturen wij een bevestiging via e-mail. Houd er rekening mee dat de afhandeling van een reparatie gemiddeld 4 weken duurt!

Onderzoek- en handelingskosten

Voor het in behandeling nemen van uw reparatie berekenen wij een voorschot van € 75,- voor de onderzoeks- en handelingskosten. Als je een product ter reparatie aanbiedt in één van onze vestigingen, worden deze kosten meteen in rekening gebracht. Als je een product per post naar ons stuurt, worden deze kosten op een later moment verrekend. 

De (vooraf betaalde) onderzoek- en handelingskosten worden in mindering gebracht op de totale kosten van de reparatie. Als je het product echter ongerepareerd retour laat komen, moeten deze kosten wel voldaan worden. Tenzij je afstand neemt van het te repareren product. De onderzoeks- en behandelingkosten vervallen dan. Als je deze kosten vooraf hebt voldaan, worden deze uiteraard teruggestort naar je rekening.

Reparatie in garantieperiode

Op alle nieuwe artikelen in het assortiment van Kabelspecialist heb je recht op standaard 2 jaar fabrieksgarantie. In deze garantieperiode regelen wij alles wat nodig is om jouw aankoop gerepareerd terug te bezorgen. Je hoeft je geen zorgen te maken over onderzoeks-, transport- of reparatiekosten.

Maar, er zijn een aantal schadegevallen die uitgesloten zijn van garantie:

  • Stoot- en valschade
  • Vocht- of waterschade
  • Schade door ondeugdelijk gebruik

 

Klantgegevens

Te repareren product

Meegezonden met product

Klacht / omschrijving van het defect

* Verplichte velden

Wil je meer weten over garantievoorwaarden? Op de website van ConsuWijzer lees je wat je rechten zijn als consument.

Trusted shops  Ideal  MasterCard   American Express   Paypal  VISA  V-pay   Afterpay